Паспорт доступності об’єкту для людей з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення (складається окремо по кожному приміщенню).

1.Найменування установи, організації, закладу :Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№ 9 Харківської міської ради»

2.Адреса, режим роботи та прийому населення, довідковий телефон:

_м. Харків 1- й провулок Золочівський 3а режим роботи з 7-00 до19-00години;

тел.725-86-66

3.Основна мета діяльності:розвиток, виховання, навчання дітей дошкільного віку.

4.Стан доступності на 05.01.2012р. (повна доступність, часткова, недоступний):

повна доступність.

4.1.Характеристика під’їзних шляхів зупинка маршруту 43 рамвая №3; Залютино \

(зазначаються найближчі зупинки громадського транспорту, основні перешкоди на кожному маршруті та як слід пересуватися, освітлення шляхів, з врахуванням стану тротуарів та пішохідних переходів на шляху слідування)

4.1.1.Наявність місць для паркування спеціального автотранспорту:в наявності

4.2.Наявність вивіски з назвою установи, табличок зі спеціальними вказівками (в тому числі шрифтом Брайля), освітлення входу в будинок та до приміщень

В наявності вивіска з назвою установи . вхід до будівлі освітлюється.

4.3.Характеристика входу в будинок (наявність сходинок їх кількість,нанесених яскравих контрасних смуг, рельєфного покриття на першу та останню сходинки, їх висота, ширина дверей, пандус, якщо існує інший вхід - як його знайти і які вказівні таблички є в приміщенні (в тому числі шрифтом Брайля т.і.), наявність пристосованого ліфта, звукових маячків або звукових інформаторів)

Центральний вхід -7 сходи ;запасний вхід має 1 сходинку. Висота сходів 15-20см. Ширина дверей 80см.

4.4.Наявність загальної приймальні, її розташування, наявність стендів з зазначенням розташування, наявність чергового (інформатора), або можливість його виклику (якщо немає постійного – чи є графік чергування відповідальних працівників, чи є спеціальні пам’ятки про прийом, чи є окрема телефонна лінія для постійного зв’язку з ними, чи є послуга щодо супроводу в межах об’єкту) Встановлено кнопку виклику чергового.

4.5.Можливість безперешкодного проїзду на колясках до місця прийому внутрішніми коридорами, облаштування спрямовуючими поручнями внутрішніх стін, наявність рельєфних позначок та табличок для інвалідів по зору:

Можливий безперешкодний проїзд на колясках до місця прийому.

(в разі наявності в коридорах звужених місць та порогів – зазначити їх параметри)

4.6.Можливість залишити на окремому майданчику дитячу коляску та наявність спеціального дитячого столику для сповивання немовлят:__________

__майданчики де можна залишити дитячу коляску не охороняються в денний час

(зазначити, чи охороняється)

4.7.Оснащення звуковими інформаторами за типом телефон-автомат (для відвідувачів з вадами зору) і текстофонів (для відвідувачів з вадами слуху): ___

_________________---_________________________________________________

4.8.Чи виділені спеціальні місця для прийому колясочників і їх облаштування:________________-----_______________________

4.9.Наявність спеціальних туалетів:_______--------_________________________

4.10.Чи забезпечується першочерговий прийом, для інвалідів І групи по зору з супроводжуючою особою, та інвалідів з порушенням слуху з сурдоперекладачем та в інших нестандартних ситуаціях:______---------________

4.11. Елементи безпечності:В наявності план евакуації , вогнегасники.

(план евакуації, вогнегасники, аварійне освітлення, інформація про особу, відповідальну за стан безпечного перебування людей в приміщенні)

5.Відповідність ДБН:__________________________________________________

(конкретно вказати, які елементи будівель та внутрішніх приміщень не відповідають цим нормам)

_____________________________________________________________________________________

6. Потреба в дооблаштуванні:__________________________________________

(організаційні заходи, додаткове фінансування чи інше)

7.Заплановані терміни приведення об’єкту до повної відповідності вимогам ДБН _________________________________________________________________

8.Посада, прізвище, ім’я та по - батькові, контактний телефон посадової особи, яка може прийняти пропозиції, побажання, претензії та скарги з питань доступності об’єкту:_

Керівник установи підпис прізвище, ім’я, по-батькові

Лепехіна Вікторія Володимирівна

В закладі дошкільної освіти № 9 для осіб з особливими освітніми потребами в наявності кнопка виклику


/Files/images/20180827_090406.jpg

/Files/images/20180827_090427.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 145